måndag 15 mars 2010

Tack! ICA



För ett tag sedan skrev jag om min ilska över fuskpackat kött från ICA, illa styckat kött som låg dålt inunder fina bitar. Klart att det hjälpte lite att skrika här på bloggen, men jag nöjde mig inte med det. Utan skrev till ICA om händelsen. Svar har kommit:

Hej!

Tack för att du hörde av dig till oss!

Med anledning av din reklamation av ICA Grytkött är vi tacksamma för att du kontaktat oss. Vi har informerat både produktionsansvarig och leverantören.

Det är viktigt att vi får reda på felaktigheter och synpunkter av olika slag så att vi hela tiden kan förbättra oss. Som tack skickar vi med ett presentkort att använda hos din ICA-Handlare.

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. Vi hjälper gärna till!

Med vänlig hälsning
ICA Kundkontakt

kundkontakt@ICA.se

Så klart hjälpte det inte den grytan den gången, men förhopningsvis har oddsen att det ska hända igen minskat lite lite. Om vi alla bestämmer oss för att klaga på det som vi anser vara fel så kanske vi till slut kan få en förändring, för ensam kan jag inte påverka, gör det du också!

Å tack ICA

/Marie Lithén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar