torsdag 20 oktober 2011

Svensk Standard, inte alltid bra...

Alltså, alla ni som har standard diskhoar, hur står ni ut? Hälften av diskvattnet hamnar utanför. Plåtar går inte att lägga i blöt. Stora saker går inte att diska över huvudtaget. Efter några flyttar så kan jag intyga, få plåtar är rena.... nä fram för STORA hoar i våra Svenska kök!

Dags att ändra standarden till användarvänligt! Just nu önskar jag mig en Restaurangdiskmaskin, för tänk de är klara på några minuter och gör jätte rent. Så varför finns fortfarande diskmaskiner med dåligt med plats, svåra att göra rent och som diskar i timmar????

Vad tycker du?

1 kommentar:

  1. Vi har en rund diskho du kan bara tänka dig hur bra det är...grr
    Jag ska hälsa Hannu om jag kan ta mig fram till honom han kan ju vara omsvärmad :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera